måndag, oktober 01, 2012

Dagens skörd av måsten

Mamma in på sjukhuset igen. Måste hon verkligen börja stoppa i sig en massa så hon får ont? Varför hejdar hon sig inte? Nu ligger hon iaf på sjukan igen, med samma inflammation som orsak. Bara att vänta ut det... Åh, faaaaaaaaaaaan! Var det idag det var deadline på personlig uppgift 2?! Helskotta, jag trodde det inte var förrän på fredag. Kan man möjligen få uppskov tills dess? Min nya surfplatta visar sig troligen ha ett hårdvarufel, som inte gör mig glad. Måste reklamera den, men vet inte om det går. Informerat handlaren om att jag inte kan använda den till det jag skulle, om jag inte kan ha tangentbordet. När det är inkopplat startar surfplattan om sig, om och om igen. *suck* Min gamla dator (1 år) startar också om sig. Hjälpte tyvärr inte med 2 nyinstallationer av Windows (två olika upplagor), så nu måste jag börja leta hårdvarufel. Måste jag lägga ut ännu mer pengar? Japp, så är det. Men hunden mår bra. :-)

1 kommentar:

Undertecknad sa...

Tur det finns lite ljusglimtar.
Föräldrar blir man inte klok på, bara att låta dem vara sig själva fortsättningsvis också.

stor kram